June 14, 2014

Summer breeze


Bonjour à tous! Je suis tellement heureuse que le soleil et la chaleur soient enfin de retour, je peux reporter mes petites robes et mes sandales! Enfin, toutes mes sandales sont bonnes pour la poubelle, il me reste donc mes ballerines en plastique.

Je pars en Espagne cet été, il me tarde d'y être! A part pour mon voyage aux USA il y a deux ans et les trois jours passés aux Pays-Bas l'année dernière, je n'ai jamais vraiment voyagé. De plus, ce sera le premier voyage que je ferais sans ma famille, j'irais avec mon copain, une bonne expérience en perspective. Barcelone, Valence, Madrid... J'arrive!


Hello everyone! I'm so glad the sun and the heat are back, I can now wear my sundresses and sandals! Oops, all my sandals are good for the trash bin so my plastic flats instead.

I am going to Spain this summer, I really can't wait! Except for my USA trip two years ago and my three days in the Netherlands last year, I never traved. Plus, it will be my first time without my family, I am going with my boyfriend, it will be a great experience. Barcelona, Valencia, Madrid... I'm coming!

{ sunglasses : prada // dress : zara // bag : liz lisa // shoes : mel by melissa }


Thanks a lot to The Deep Sea Girl for her beautiful pictures!

18 comments:

  1. Your outfit is so pretty!:)

    ReplyDelete
  2. Tu es mignonne comme tout dans cette robe ~

    ReplyDelete
  3. Such a sweet feminine outfit :) Such a sweet simple dress! Hope you have a safe and fun trip to and from Spain with your boyfriend! It sounds exciting~ can't wait for pictures! :) X

    Chic Nikkie

    ReplyDelete
  4. waou! tu es amgnfique!!! j'adore tes ballerines!!!!!
    oh profite biend e tes vacances en couple!!!! ca va etre génial!!!!
    bise et bon dimanche

    ReplyDelete
  5. Tu es trop jolie! Vous allez vous éclater à Barcelone, il y a tellement de choses à faire ;)

    ReplyDelete
  6. Très jolie!
    Deltreylicious
    http://blackbeauty-mode-tendance.eklablog.com

    ReplyDelete
  7. Elle est trop belle, cette petite robe, tu es ravissante !

    ReplyDelete
  8. Tu es superbe, j'adore ce look poudré sucré trop mignon <3 bon voyage en Espagne dis, j'ai hâte que tu nous racontes ! gros bisous !

    ReplyDelete
  9. Stunning outfit and photographs! That dress is beautiful on you!
    dimplesdiaries
    x

    ReplyDelete
  10. jolies photos, un look tout en douceur.



    www.letiziabarcelona.com

    ReplyDelete
  11. trop joli ton nouveau design !!! et ta robe te va super bien ♥

    ReplyDelete
  12. Dear, I found your blog randomly and I’d like to say it’s fabulous! I really like your amazing photos & style! Everything is perfect!

    would you like to follow each other?
    will be happy if you'll find a minute to see my blog!

    www.dianacloudlet.com

    ReplyDelete
  13. Mon dieu qu'elle est belle cette robe !! Et ton sac *----*

    ReplyDelete
  14. Cette robe est tout simplement parfaite ! Tu es resplendissante ma jolie. Bisous :)

    ReplyDelete