June 05, 2015

Swing Into Spring


Bonjour à tous! Enfin, tout mon retard sur les posts a été rattrapé et je vais vous présenter les toutes dernières nouvelles! J'espère que vous continuerez à me suivre, malgré le fait que je suis désormais plus présente sur Instagram.

La semaine dernière, je suis allée à Disneyland avec ma soeur The Deep Sea Girl car elle s'est fait faire un passeport annuel. Maintenant, nous pourrons aller à Disneyland ensemble! Nous avons pu profiter à la dernière minute de la saison du Printemps appellée "Swing Into Spring" et c'est la première fois qu'elle découvrait Main Street paré de toutes ces fleurs et moi moi, ça reste aussi magique que la première fois.


Hello everyone! Finally, almost all my blog posts are here and I will now share last the latest news! I hope you will be more and more to follow me, despite I am more into Instagram now.

Last week, I went to Disneyland with my sister The Deep Sea Girl because she was getting her annual passport, now she can come with my everytime to the happiest place on Earth! We could enjoy at last the spring season called "Swing Into Spring", it was the first time for her seeing Main Street full of blooming flowers and to me, it's as magical as the first time.












A passion for Disney pins grew and I am collecting so many! Here my special Swing into Spring landyard featuring Spring pins only!











Ma sœur est une très bonne photographe et j'ai eu de la chance d'avoir eu mon shooting de fait à la gare de Fantasyland; l'endroit collait parfaitement à ma tenue lolita (enfin, dans mon cas, ma tenue casual lolita). C'était très sympa de faire ces photos et il me tarde de partager avec vous de nouvelles tenues à Disney et toujours dans des cadres différents!


My sister is a great photographer and I was lucky to get a nice shooting at Fantasyland's train station, the place was very suitable for lolita (well, in my case, casual lolita). We had fun taking those pictures and next time we will share more outfits in Disneyland, always with a new setting!



I am wearing :
♡ bolero : 1 2 3 ♡
♡ dress : baby the stars shine bright ♡
♡ shoes : la halle aux chaussures ♡
♡ jewels : trésor (ring), louis pion (watch), les néréides (bracelet) ♡






I am also sharing with you her outfit! She herited of my beloved dress because... I got fat and I could not fit in it anymore, I feel so sad! Hahahaha!

My sister is wearing :
♡ dress : kate moss x topshop ♡
♡ bag : accessorize ♡
♡ shoes : la halle aux chaussures ♡









Pictures are taken and edited by The Deep Sea Girl.

Sisters forever :D ♡

4 comments:

  1. Nice pictures! I went here when I was a teenager, loved it!

    ReplyDelete
  2. j'adore vos deux tenues !! les photos sont superbes !! tu me donnes tellement envie d'aller à Disney ^^ bisous et belle journée ^^

    ReplyDelete
  3. Nhawnn ><
    You are very cute ><
    Owww *-* Disney flowers <3
    http://diariodelolivlet.blogspot.com.br/

    ReplyDelete
  4. Le sac de ta sœur est tout simplement génial ! Jolies photos les filles ^^

    ReplyDelete